sobota, 12 listopada 2011

Całe szczęście .

            Całe  szczęście  ,   że   mamy  Święto   Niepodległości  .  Całe   szczęście  ,  że   mamy   nieograniczoną   nawet   prawem  ,   demokrację   .  Całe   szczęście   ,   że    mamy    całe    rzesze   patriotów   organizujących    manifestacje    niepodległościowe   .   Całe   szczęście   ,   że    mamy   opozycję   ,  która   za   całe   zło   obarcza   odpowiedzialnością    rządzących  .
            Już    nie   potrafię   słuchać   ich   spokojnie  .   Jakie   trzeba   mieć   cechy   charakteru  ,  żeby   tak   nie   kochać   swojej   Ojczyzny  .   Kiedy   źle   się   dzieje  ,  postarajmy   się   zrobić   coś     wspólnie  ,  żeby   poprawić  sytuację   .   Nie   szkalujmy   opozycji   ,   tylko   zróbmy    rachunek   sumienia  -  może   w   tym  ogródku   zadymy  ,   jest   także   nasz    kamyczek  ?  A  jest  !!!!!
            Wstyd   i  kompromitacja  .   Europa   i   pół    Świata    widziało  ,  jak   wczoraj  -  11 . 11 . 2011 r.  Warszawka    czciła   z   takim   mozołem   zdobytą   niepodległość  .   Czyżby   123   lata   Zaborów   i   40   lat   komunizmu   ,   to   dla   nas   zbyt   mało  !!!!!?????
            " .....Ja  to  mam  szczęście  ,  że  w  tym  momencie  ,  że   żyć   mi   przyszło  w  kraju  nad  Wisłą  ,  ja  to  mam  szczęście  ......"
             Ja   to   mam   szczęście   ,   że  jestem   prowincjonalną   patriotką   i  naprawdę   kocham   ,  moją  Ojczyznę  .
            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz