niedziela, 27 marca 2011

Telefon. .

     Moja Córka ,zadzwoniła do mnie wczoraj i zadzwoniła dzisiaj .Już dawno nie było takiej sytuacji. Poprzednio dzwoniła w ubiegłą niedzielę. Nie wiem , nie rozumiem tego zupełnie - jak można tak  się zmienić. Co jest fałszem ,a co prawdą?
    Ja dzwonię  bardzo rzadko ,częściej puszczam sms-a ,być może tym prowokuję jej póżniejsze zachowanie. W piątek napisałam ,w sobotę zadzwoniła - przez cały tydzień była cisza. Dzisiaj zadzwoniła  bez żadnego  bdżca. Chciałabym - móc nie odzywać się zupełnie i poczekać na skutek takiego działania - ale nie mam  siły. Pewnie też boję się tego ,że zupełnie przestanie szukać kontaktu.  Kocham ją i niestety jestem zmuszona akceptować takie postępowanie ,chociaż  zupełnie z nim się nie zgadzam i bardzo mnie to boli.

1 komentarz: