sobota, 2 kwietnia 2011

Z - degustacja.

          Jestem zdegustowana  poziomem  kultury  i  poziomem  wychowania   polskich  parlamentarzystów .Zdecydowanie za daleko poszła demokracja , za dużo chłopstwa "na salonach". Skutki wojny , która się skończyła - w pierwszej połowie XX w . widoczne są do dzisiaj . Mordy dokonane na Polskiej inteligencji , doprowadziły do zalania przez chłopstwo wszystkich  sfer życia . Panoszą  się  teraz , udając inteligentów , a  kultura  i zachowanie  pozostawia  wiele  do  życzenia . Następne  pokolenie będzie podobne , bo któż  ma  je  wychować -  prostak , wychowa prostaka , często dzieci wychowują  się same  przez podglądanie . Rodzice biorą  udział  w  wyścigu  szczurów .
         Wychodzi, p. Kempa -( wykształcona po prawie) ,  z twarzy aż  kapią chłopskie geny  i zaczyna obrażać : ministra , premiera  i  mnie chociaż siedzę  po drugiej stronie ekranu . Na  mównicy staje  p.Suski , nieodrodny  potomek chłopa  -  i  mówi , że  trzeba  być  " na haju ", żeby  głosować  na Platformę Obywatelską . Też czuję się obrażona  ,  bo  sympatyzuję  z  Platformą  i  życzę  jej  wszystkiego  najlepszego . Stefan  Niesiołowski , największy "obrażacz " po stronie  Platformy - robi  to innym językiem ,  inną barwą głosu . Co  wcale  nie  znaczy  , że  powinien  to  robić , ale  od  razu  widać różnicę  w  pochodzeniu .
        Czerwone kartki , za chamstwo i  przy  trzech -wypad z Parlamentu.!!!!!!!!!!!!  Chamstwo - na zagony. Żeby  było  jasne ,  nie  mam  nic  przeciwko  jakiemukolwiek  pochodzeniu , jestem  przeciwna  chamstwu i brakowi  wychowania . Wielokrotne ,  podobne  zachowanie posłów  PiS-u  skłoniło  mnie  do  napisania  takiej  opinii  ,  ale  nie  jestem  z  niej  dumna .
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz