sobota, 16 kwietnia 2011

Naucz mnie , Panie !

      Rozmawiałam dzisiaj z Kasią (byłam inicjatorką tej rozmowy ) o sprawie z którą do niej zadzwoniłam  i  przy okazji dowiedziałam się , że od 26.04. ponownie wynajmują kawalerkę .
      Przez  półtora miesiąca stała pusta . Przez te półtora miesiąca łudziłam się ,że usłyszę : przyjedż do Poznania , pomieszkasz sobie w Suchym Lesie ,spotkasz się ze znajomymi , odwiedzisz  stare kąty , pójdziemy do teatru  itd. itp. Mowy nie ma .
     Ciągle się łudzę , tylko dlaczego ? Przez pięć lat studiów , ani razu nie byłam u niej w akademiku , więc dlaczego jeszcze na coś liczę . Wiem , dlaczego liczyłam , ponieważ  ja bym tak zrobiła .
      Żle się dzieje , że do wszystkiego przykładam swoją miarkę , żle się dzieje , że od wszystkich oczekuję takiej samej empatii , żle się dzieje ,ponieważ jest mi z tym żle.Tylko , że empatia to takie miłe uczucie i szkoda ,że tak wielu ludzi jest go pozbawiona .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz