środa, 31 lipca 2013

Pasi mi.

         Papież   Franciszek  pasi  mi,  pasi  niesamowicie !!! Nawołuje  do  wstrzemięźliwości  w  rozpasaniu  się  księży co  pewnie  niezbyt  cieszy,  czynnik  ludzki  kościoła  katolickiego. Uznanie  geja  za  pełnowartościowego  członka  Kościoła,  nie  stanowi  dla  niego  problemu. Dla  niego,  nie!
         Już  widzę  Terlikowskiego  który  dowodzi,  że  jest  to  niezgodne z  nauką  Chrystusa. Tych  świeckich  oszołomów  którzy  lepiej  rozumieją  Katechizm  Kościoła  Katolickiego,  od  papieża, ... podziwiam.  Pislamiści  będą  delikatnie  mówiąc,  zdegustowani.
        Oj,  Papieżu,  Papieżu  będziesz  Ty  problemem  dla  niejednego  Księcia  Kościoła,  a  dla  polskich  książąt  na pewno.
       W  2016  roku  Światowe  Dni  Młodzieży  będą  odbywały  się  w  Krakowie.  W  1991  roku  byłam  na  VI  Światowych  Dniach  Młodzieży,  które  odbywały  się  w  Częstochowie,  byłam  z  dwiema  nastolatkami.  Miałam  wtedy  czterdzieści  lat.  Pomyślałam  sobie,  że  świetnie  byłoby  gdyby  teraz ówczesne  nastolatki  pojechały  ze  swoimi  dziećmi, na Światowe  Dni  Młodzieży  do  Krakowa.  Kasia  też  będzie  miała  czterdzieści lat.  Jak  pięknie  zamknęłoby  się  "koło  dziejów  pewnej  rodziny"  w  pewnej  kwestii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz