wtorek, 7 czerwca 2011

Dylemat .

           Odpuścić  sobie ,  czy  nie  odpuścić  kibicowanie  P J N - owi . Mam  dylemat  ,  pomimo  że to nie  moja  opcja - życzyłam im  dobrze . Z jednej strony  ,  tak  przewrotnie  - cieszyłam się , że powstanie  tej  partii  osłabia  P i S ,  z drugiej  strony   -  może  pobudzi  PO do  większej  aktywności . PO w tej  kadencji  ma  ciągle  " pod górkę " , a  rozliczane  jest  jakby rządziło  w okresie  najlepszej  prosperity . Taka konkurencyjna  partia  mogłaby  ich  wzmocnić . Jest  w  tym  pewien  paradoks , ale  tak  uważam .  Tymczasem   Joanna  Kluzik Rostkowska  ,  nie  startowała  na  stanowisko prezesa  partii ,został min Paweł Kowal , a dzisiaj  zrezygnowała  z szefowania   klubowi  parlamentarnemu  i  został  min  Paweł  Poncyliusz. Akurat to fajni ludzie , ale P J N  nie będzie  już  partią wg.  mnie  konkurencyjną . Szkoda .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz