poniedziałek, 19 września 2011

Ostatni..... .

            Wczoraj   red. Rymanowski  w  " Kawie  na  ławę " ,  przedstawiając   uczestników   programu   stwierdził  " najlepszy  i  najgorszy  poseł  kadencji ".  Według  rankingu  " Polityki "- Ryszard  Kalisz (SLD) został  najlepszym  posłem  IV  kadencji  Sejmu ,  Hofman  najgorszym  (PiS) .  Zwykle  podczas  tego  programu  siedzą  obok  siebie  .  No  i  co  młodzieniec  na  to  :  "ostatni  będą  pierwszymi ", wg.  mnie  zaprezentował  buty  i  arogancji  ciąg  dalszy .  Dotyka   mnie  to  bardzo  ,  jest  gdzieś  poza  sferą  mojego  rozumienia .
            Pamiętam  pulchnego  ,  uśmiechniętego  ,  młodego  człowieka  z  początku  kadencji  ,  który   na  swoim  blogu  chwalił  się  umiejętnościami  kulinarnymi  .  Teraz  to  nadal  młody  człowiek  ,  ale  w  ciągłym  napięciu  (sylwetka  wyprostowana  ,  dłonie  ułożone   w  pięść) ,  serwujący   cyniczne   wypowiedzi   i   grymas  na  twarzy ( przymrużone  oczy  i  zaciśnięte  usta ) ,  gotowy  staranować  wszystko i  wszystkich  wypowiadających  się  niepochlebnie  o  partii  i  prezesie . Gotowy   lżyć  Premiera  i  obalać  rząd  .  Mam  nadzieję  ,  że   PiS  przegra  wybory  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz