sobota, 17 września 2011

Ulubiony.

           Mój   ulubiony   poseł  ,  rocznik  1980  został  w  plebiscycie  " Polityki " , wybrany   najgorszym  posłem  VI  kadencji   Sejmu . Tak  się  pieszczoszek   starał   o   uznanie   prezesunia   ,  dlaczego   więc  został   najgorszym   posłem ? Ciekawe  jak  mu  teraz  jest  ,  karierowiczowi   jednemu  ?  Pewnie  mu  dynda  ,  co  jednak  nie  przeszkodzi  mu  stworzyć  teorii  spiskowej  z  PO  w  roli  głównej  .  Podobnie  jak  Kempa  ,  po  meilu  ( a  okazało się  ,  że  został   wysłany  z  serwera  w   Czechach )  .  Nie   jest   mi   żal   Hofmana  ,  ciężko  pracował  na  taką   opinię  .
          Nie   lubię   pisiorów  ,  oburza  mnie  ich  hipokryzja ,  cynizm  i  arogancja  .  Mam  nadzieję  ,  że  przegrają  wybory  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz