środa, 25 stycznia 2012

Obawiam się .

           Właściwie  jest  mi  zupełnie  obojętne  to , czy  zdrowy  rozsądek  opuścił  na  dobre  pislamistów  ,  czy  jeszcze  w  ilości  szczątkowej  przy  nich  pozostaje .  Po  wczorajszej  " naukowej " wideokonferencji  z  naukowcami  ze  Stanów  Zjednoczonych  , obawiam się  ,  że  zatracają  się  coraz  bardziej . Skoro  tak  lubią  , to  niech  tak  mają .
            Nawet  boję  się   przypuszczać  jakie  wnioski , po  tych  naukowych  wywodach  powstały w  ich  podatnej  na  iluzje , wyobraźni . Słuchałam , słuchałam  tych  bredni  i  czekałam , czekałam  na  moment  kiedy  pan  Nowaczyk  ,  lub  pan  Binienda  zakrzykną  -  prima  aprilis  .  Niestety  nie  doczekałam  się . Dopiero  teraz  rozpocznie  się  konfabulacji  ciąg  dalszy . Niebawem  okaże  się  ,  że  powodem  katastrofy  TU 154   było ... UFO?  Rzeczywiste  przyczyny , są  przez  naukowców  zza  oceanu  wykluczane .
Pytanie -  dlaczego  nie  działał  sprzęt  podczas  konferencji ?  Odpowiedź - sabotaż . 
            Do  pierwszego  kwietnia  trochę czasu  jeszcze jest .  Może......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz