poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Zaproszenie.

            Hipokryzja  Kaczyńskiego  nabiera  gigantycznych  rozmiarów.  Wywalonego  z   partii  Ziobrę,  zachęca  do  powrotu.  Ba,  zaprasza  do  zjednoczenia  sił  w  walce,  tylko  z  kim  ,  wymyślił  chory  z  nienawiści  cymbał,  niewidzialnego  wroga.  Nie  sądzę  żebym  to  ja,  była  ślepa  i  nie dostrzegała  niebezpieczeństwa.
           Ziobro  na  apel  odpowiedział,  obiecał  zawiązanie  koalicji ( w  sprawach  ważnych ),  ale  zaproszenia  nie  przyjął.  Czuje  pewnie  chłopina,  że  byłby  to  jego  koniec,  a  ma  przecież  ambicję  zostać  prezydentem.  Zresztą  jego  wystąpienie  w  odpowiedzi  na  wystąpienie   Kaczyńskiego,  to  obraz  nędzy  i  rozpaczy.
            Trudno  jest  mi  się  przyznać,  do  obiektywizmu  względem  pislamistów.  Wygłaszane  przez  Kaczyńskiego  i  Macierewicza  poglądy,  uważam  za  niebezpieczne  i  stanowiące  zagrożenie   dla  stosunków   ogólnoludzkich.  Według  mnie  tak  powinien  uważać  każdy  myślący  zdroworozsądkowo  człowiek.  Żal  mi  tego  wianuszka  "wiernych"  wykorzystywanych  do  "pochodów"  z  pochodniami,  transparentami  i  krzyżami.  Żal  mi   niedouczonego  ludu  pisowskiego,  bo  tylko  ciasny  umysł  może  być   podatny  na  herezje  głoszone  przez  Antoniego  M.
             Nie  chce  mi  się  wierzyć,  że  przywódcy  PiS-u ,  wierzą  w  te  dyrdymały,  które  sami  opowiadają.  To  są  cynicy  i  hipokryci,  którzy  uważają,  że  - ciemny  lud  wszystko  kupi.  Pislamiści  to  niedobrzy  ludzie  są.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz